سلام به عزیزانم

یادمه چند سال قبل یه مستند درباره اسرائیلی ها دیدم که توضیح میداد اونا چجوری زندگی میکنن و چجوری  همیشه  بینشون هیچ فقیر وشاید فقیرکه نه... خانواده هایی که وضع مالی زندگیشون زیاد خوب نیست؛ وجودنداره !

والا باورش واسه خودم هم سخته که مگه میشه واز این حرفا. نمیخوام خیلی روده درازی کنم و زیاد حرف برنم. خواستم بگم این هم سنت خوب ما توی دین اسلام که کامل ترین دین هست رُ داریم و اسرائیلی ها هم  از سنت دین ما استفاده می کنن اما  به نفع خودشون همه چی رُ تموم میکنن.

امروز که از مسافرت برگشتیم واومدم خونه ، تلگرام مادرم رُ چک کردم و رفتم توی کانال استاد شیمی عزیزم که چندی پیش، درباره این بزرگوار یه پست گذاشتم.استاد عزیزم که خنده هاشُ با دنیا عوض نمیکنم؛ درکانالشون یک کلیپ از آیلین گذاشته بودن که براتون گذاشتم.وقبل از این که استادم درباره آیلین چیزی بذارن؛ من توی کانال درسی آقای زندگانی که این موضوع درباره یکی از دانش آموزان کنکوری بود رُ خونده بودم و خیلی غم آلود بودش!

خواهش مندم که به کلیپ وعکسایی که براتون گذاشتم؛ توجه کنید.آدرس کانال استادم (آقای طاهری) وآقای زندگانی رُ هم گذاشتم.

این کوچولوی ناز نیاز به کمک های معنوی  ومادی شماداره!

 



مدت زمان: 27 ثانیه

دریافت

دریافت

دریافت

ادرس کانال ها:

https://t.me/ArTaaChemistry

https://t.me/news_gamz