سلام میخوام امروز ثابت کنم که قلب بچه ها چقد پاکه . 

خب داستان ازاون جایی شروع میشه که پارسالروز سی ویک شهریور-ظهر- موقع ناهار داشتیم باهم بحث میکردیمکه برای رقیه [خواهرم] کیف بخریم یانه!وطبق معمول استعلاک بابای عزیز بیشترازدرآمدش شده بود وما هم بی خبرازاین قضیه نبودیم. خلاصه بحث بالاگرفت و تصمیم گرفتیم که کیف نخریم  و دیگه خواهرم خیلی نالاحت شده بود ازته دلش گفت : کاش یکی میومد درخونه ی مارو میزد ومیگفت این کیف هدیه ی شماست. درهمون حال که داشت اینارو میگفت یکی درخونمون رو زد وگفت:                                        

 بیاید بستتون رو ببرید از طرف نورالهدی [من ازطرف مدرسه ی امام رضا (ع) واحد 12 بااین موسسه که مال حرم مطهررضویه آشناشدم و اسم نویسی کرده بودم]اومده.

بابام رفت و بسته رو آورد ووقتی خواهرم بسته رو بازکرد دید توی بسته یه کیفه و توی اون کیفه هم لوازم تحریره. آقا خواهرم مونده بود بخنده یاگریه کنه[البته از شوقی که داشت زبونش گرفت ونتونست  ناهارش رو بخوره].

حالا توی دل من یه ولوله ای بودکه نگو.هی باخودم میگفتم: نیگاامام رضا (ع) مارو فراموش نکرده.واقعا کادوی خوبی بود وبه موقع به دستمون رسید.                                                                                     

 


دریافت
عنوان: صلوات خاصه امام رضا(ع)
حجم: 1.04 مگابایت
توضیحات: باصدای مرحوم استادانصاریان

امام مهربانم ،میدانم که اگر هیچ کس روی زمین، هوای مرانداشته باشد ؛

توتنها کسی هستی که هوای من و خانواده ام راداری

و هیچ وقت ماراازلطف و رحمت بی نظیرخود بی بهره نمیگذاری.

ازتومیخواهم که امسال و سالهای بعد مرادرزیر سایه ی لطف وکرمت نگاه داری.