سلام ..به دعوت آقای مرتضادِ در فیشنگار

راستش اولین کتابی که خوندم سال92 بود. این کتاب خیلی متن ساده ای داره وهمچنین تصویرهای خیلی باکیفیتی داره وقطرش هم کمه .اسم کتاب چای باطعم خدا هس.این کتاب مجموعه ی 17 شعر از اخرین سروده های ایشونه و  بسیار کتاب ارامش بخشیه .نویسنده اش که نویسنده مورد علاقه منه؛ خانوم عرفان نظراهاری میباشد. یه متن منتخب از کتاب ایشون:

بی خداحافظی

گفت:حتما می آیم،

منتظرباش.

منتظرپای دیوار

جیب هایم پر از آه و ای کاش

بازهم بی خداحافظی رفت

مثل هربار

کوچه وخلوت و باد

کاسه ی اشکم از دستم افتاد

یک دل پُر

زیربارانِ شرشر

یک نفر رد شد وگفت:

بادها بی خداحافظی می روند

ابرهاهم همینطور!

(1380/9/7)

کتاب بعدی که کلا محتوایش باکتاب قبلی فرق میکنه؛پیشنهاد معلم فیزیک سال دوم دبیرستانمه.اسم کتاب اینه(اسمش یه جمله است)چرادانش آموزان ممتاز برای دانش آموزان ضعیف کار می کنند؟- نوشته رابرت کیوساکی .این کتاب درمورد پول وآموزش مسائل مالی درخانه وخانواده هست . یه بازی هم معرفی کرده که اون بازی اسمش مونوپولیه. متاسفانه به دلیل اینکه نه تبلت دارم ونه گوشی؛ ازنصب وبازی کردن معذور شدم!همیشه فکرمی کردم توی مدرسه ها وشاید اونم دبیرستان درمورد مسائل پولی ،آموزش داده میشه ولی اصلا اینطورنیست.بایدبرای چیزی که برای همه مهمه وخیلی سرنوشت سازه ؛آموزش دید .

الان هم ازکتابخونه شریعتی برگشتم .کتابخونه اجازه میده هر دفعه بعد اینکه کتابای قبلی رُ بردیم؛5 تاکتاب ببریم.منم 5 تا کتاب کله گنده انتخاب کردم و سواراتوبوس شدم اومدم خونه . تو راه که میومدم داشتم از خستگی وا می رفتم وهمه هم هاجُ واج منُ نگاه میکردن.این دومین بارم هست که بعدکنکور اصلادارم کتاب میخونم.جای بسی تاسف برای خودم!

+از خانوم میم و خانوم پریساسادات دعوت میفرمایم که بنویسند!