سکون یافته است عنکبوت رنگ

بر دلاویزْ سینه ی سقفِ کبود.

بادی ناشکیبا

درزودهنگامِ روز

شانه های نحیفم را

میتکاند!

برشهریورِغمگین

برکوچه های بی صحبتِ امروز

بردهلیزهای فرتوتِ دیروز

به گرمی می دود باد!

بادبادک ها را با خود همراه خود میکند

چنانکه سحرخوانان شادمان را.

آنچه نمایان تر است، امسال

برشهریور ، رخِ زردِ اوست.

می پاید این فصل، سبزپوشان را

و زرینِ چهرِخود را

درجبینشان بساط می کند.

#فائزه حسین زاده

سلام

این اولین متنم در حوضه شعر نوهست. نکته ی مهمی که وجودداره اینه که شعرنو نباید انتزاعی باشه.البته این شعرالانم ویرایش شده و قبلش انتزاعی بود!

خیلی دلم میخواد درمورد عاشورا هم بنویسم .دعاکنید که خداوندمتعال این لیاقت را به من دهد!

ورود به آستانه ی محرم وعاشورا را گرامی می دارم. برای اطلاع از همه ی جزئیات عاشورا بشدت خوندن کتاب *لُهوف* توصیه میشه(یه عذر خواهی ادبی هم به آقای مرتضادِ بدهکارم چون قبلا نوشته بودم لُحوف!)

اگه دیرپست گذاشتم خیلی عذرمیخوام.پدرم به یک سفرکاری رفتن. من هم مجبوربودم وهستم(تا 35 روز دیگه کارای ایشون رُ انجام بدم.خداییش جای پدربودن خیلی سخته؛ حتی بجای اون فکرکردن به مسائل پولی و رفاهی زندگی هم آدمُ رنجور میکنه.خدا به همه ی بابا ها قوت بده که شبانه روز برای رفاه همسر وبچه ها کارمیکنن. خدا به همه ی آقا پسرایی که بالاخره یه روز پدر میشن ؛ هم کارخوب وهم یه فکراقتصادی خوب بده.

مخفیانه:

پولدارهای  ک.ل.ا.ه ب.ر.د.ا.ر: کلاغ

مردم پر درد: بچه های شیرین مغز

ماه محرم: حواس پرت کن!

امیدوارم *حواس پرت کن *یجوری نباشه که بذارن کلاغا همینطوری دربرن!

بنظرتون سایت گاج مارکت واسه خرید لوازم التحریر قیمت هاش خوبه یانه؟

درمورد خرید گوشی هم بهم یکم اطلاعات بدین !(اگر زحمتتون نمیشه ؛ بگید که کدوم مارک خوبه (با دومیلیون وپونصد تومن)- از همینجا از ارام جان هم بابت مشاوره خوبشون بسیار تشکر میکنم)